We Are Expert In Auto Gate Bottom Wheels Replacement

Hampir setiap hari kami ada banyak permintaan untuk folding auto gate bottom wheels replacement di area lembah klang. Sebab customer percaya dengan servis kami yang akan menggunakan high quality auto gate roller dimana kami ada dua jenis material auto gate roller iaitu metal auto gate roller wheels and stainless steel 304 auto gate roller wheels yang mana terdapat double bearing.

 

 

Yang terbaru ini di Jalan DU 4/1, Taman Damai Utama, Puchong kami gantikan auto gate bottom wheels menggunakan stainless steel auto gate roller. Untuk rumah sendiri memang kami akan recommend guna roda autogate stainless steel lebih-lebih lagi untuk gate design yang besar. Sebelum ini pun customer sudah dua kali tukar roda autogate, itu yang sekarang customer Kedai Autogate iaitu auto gate roller replacement specialist, kawannya yang minta hubungi kami.

 

Auto Gate Roller Repair Puchong

 

Jangan tunggu lagi, jangan biarkan auto gate wheel problem anda berpanjangan, dapatkan service repair auto gate roller untuk auto gate roller wheels replacement yang terbaik dengan harga tukar roda autogate, cost replace auto gate roller yang berpatutan. Sama ada untuk folding gate roller atau sliding auto gate roller malaysia kami boleh buat.

 

Puchong Autogate Specialist

 

Untuk keterangan lanjut mengenai FBM Autogate System kami atau produk lain, sila hubungi di 018 – 207 9198.

Kami boleh membaiki sistem autogate anda hanya dalam 3 langkah mudah dan cepat.

Langkah 1 : Tangkap 3 – 5 gambar (Gate & Autogate Motor Sekali)

Langkah 2 : Whatsapp gambar dan alamat ke www.wasap.my/60182079198

Langkah 3: Juruteknik yang terlatih dengan membawa van penuh stok akan membantu

Jacky Pan

Call: 018 – 207 9198
Whatsapp: www.wasap.my/60182079198
Wesbite:
https://kedaiautogate.com
Youtube:
https://youtu.be/fm2Itj0BsgU