Legate Repairer Near Me? Yes, We Are Professional Legate Installer In Ampang

Keadaan legate system customer di Kemensah Mewah 68000 Ampang Jaya Selangor tidak begitu baik dimana kerosakan sudah lama berlaku hampir 5 bulan. Nak dijadikan cerita kebetulan customer lalu ingin otw balik kerumah dan dia nampak team Kedai Autogate dikawasan tamannya tengah servis legate autogate. Kemudiannya customer minta kami datang kerumahnya juga setelah selesai kerja disini. Jadi kami datang untuk legate autogate service. Pertama sebelah kanan legate autogate motor tidak berfungsi dan selang beberapa hari sebelah kiri legate auto gate motor pula tidak berfungsi. Setelah berbincang, dari segi legate repair cost, legate autogate spare parts dan how to repair legate autogate system. Customer yakin untuk pasang autogate baru dengan FBM 929 Arm Autogate System.

Legate Installer Ampang

Kami banyak buat legate auto gate services di legate ampang, legate system cheras, legate ssytem subang jaya dan juga legate repair seri kembangan

Legate Repair Ampang

Anda pengguna autogate legate system? Juga ada masalah? Kami boleh baiki masalah autogate legate not opening, legate autogate stuck halfway, one side legate autogate not working, legate autogate motor problem dan legate autogate ver 5 control panel yang memerlukan legate service repair. Anda tak perlu risau, kami buat sebaik mungkin untuk selesaikan masalah legate autogate system anda.

Ampang Legate System

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi di 018 – 207 9198.

Kami boleh membaiki sistem autogate anda hanya dalam 3 langkah mudah dan cepat.

Langkah 1 : Tangkap 3 – 5 gambar (Gate & Autogate Motor Sekali)

Langkah 2 : Whatsapp gambar dan alamat ke www.wasap.my/60182079198

Langkah 3: Juruteknik yang terlatih dengan membawa van penuh stok akan membantu

Jacky Pan

Call: 018 – 207 9198
Whatsapp: www.wasap.my/60182079198

Website: https://kedaiautogate.com
Youtube:
https://youtu.be/fm2Itj0BsgU