Urgent Autogate Repair Needed – Flooding Damaged The Autogate System

Hai semua. Memang fenomena banjir yang melanda negara kali ini agak teruk terutama dikawasan, banyak kawasan yang terjeas. Air banjir dengan cepatnya merosakan harta benda termasuklah autogate system. Sekarang ini kami banyak menerima panggilan daripada pengguna autogate yang mana autogate rosak akibat banjir, ramai customer daripada auto gate shah alam, autogate sri muda, autogate seksyen 13, autogate seksyen 29, autogate repair setia alam, auto gate repair klang, autogate damaged puchong, autogate rosak bangi dan beberapa kawasan lain yang autogate mereka rosak yang memerlukan autogate services, autogate maintenance dan autogate installation. Air banjir boleh mengakibatkan kerosakan pada autogate pcb board, autogate transformer, remote control autogate dan motor autogate. Kedai Autogate akan berusaha memberikan penyelesaian terbaik untuk masalah autogate anda dan mengembalikannya autogate berfungsi seperti sebelum ini.

 

Autogate Services Shah Alam

 

Autogate Does Not Function Properly After A flood

Salahnya customer di Seksyen 29 Shah Alam yang mana oae autogate 333a tak boleh tutup. Masa kejadian customer oae auto gate tersebut memang terbuka, apabila air banjir telah surut dan power elektrik dah ada, customer cuba untuk tutup oae autogate tersebut tapi oae autogate tak boleh ditutup lagi. Jadi kami datang untuk buat oae 333a autogate troubleshooting, oae autogate parts yang rosak adalah oae autogate pcb board dan oae autogate transformer. Kami beri harga rendah untuk oae autogate repair cost.

 

Autogate Damaged By Flooding Shah Alam

Let Kedai Autogate Take Care Of Your Autogate

Sekiranya sistem autogate anda tidak berfungsi dengan baik selepas banjir, hubungi kami untuk dapatkan bantuan autogate repair services, kami sedia membantu. Kami boleh baiki autogate motherboard dan motor autogate rosak dengan harga baiki autogate yang berpatutan, hubungi Kedai Autogate sekarang.

 

Baiki Autogate Banjir Shah Alam

 

Untuk keterangan lanjut mengenai FBM Autogate System kami atau produk lain, sila hubungi di 018 – 207 9198.

Kami boleh membaiki sistem autogate anda hanya dalam 3 langkah mudah dan cepat.

Langkah 1 : Tangkap 3 – 5 gambar (Gate & Autogate Motor Sekali)

Langkah 2 : Whatsapp gambar dan alamat ke www.wasap.my/60182079198

Langkah 3: Juruteknik yang terlatih dengan membawa van penuh stok akan membantu

Jacky Pan

Call: 018 – 207 9198
Whatsapp:
www.wasap.my/60182079198

Website: https://kedaiautogate.com
Youtube:
https://youtu.be/fm2Itj0BsgU