Autogate Puchong – Replace Dnor 712 Arm Autogate 1 Side

 

Selamat Petang. Kami ke Puchong Utama untuk selesaikan masalah dnor 712 arm autogate telah rosak, jammed dan dnor autogate ini tidak dapat diselesaikan oleh original dnor autogate installer. Melalui telephone mereka beritahu boleh baiki dnor autogate tersebut tetapi apabila sampai dirumah customer, mereka katakan yang dnor arm autogate sudah rosak dan tak boleh dibaiki, lagipun mereka tak buat dnor autogate lagi, spare parts dnor autogate pun tak ada. Mereka telah tukar kepada jenama autogate lain, katanya lebih murah dan suruh customer pasang autogate baru.

Keputusan customer untuk tidak menggantikan sistem autogate baru buat masa ini dan ingin cuba untuk baiki dnor autogate dan mendapatkan autogate repairer specialist in dnor autogate repair. Setelah lakukan pencarian dan bertanya kepada beberapa kenalan, customer menghubungi kami Kedai Autogate, memang tepat customer datang kepada kami. Kami mempunyai dnor 712 auto gate spare parts. Untuk masalah dnor autogate tersebut setelah kami periksa, hanya satu dnor autogate arm sahaja yang rosak. Jadi kami gantikan dnor 712 Arm Autogate yang baru dan original.

 

Dnor Arm Autogate Repair Puchong

Dnor Arm Autogate Repair Puchong

 

We Carry Spare Parts For Famous Autogate Brand

 

Kami sentiasa membawa arm autogate spare parts untuk famous autogate brand seperti kron arm autogate, dnor 712 arm autogate, dnor 212 arm autogate, oae 333a arm autogate dan beberapa jenama lain. Tapi jika arm autogate anda tiada spare parts dipasaran, boleh sahaja guna jenama autogate arm lain, maksudnya sebelah kanan yang rosak tukar kepada jenama lain contohnya kron autogate arm dan sebelah kiri yang okay, guna balik jenama model yang asal dan autogate components lain seperti autogate control panel, autogate transformer dan autogate battery semuanya boleh digunakan semula.

Spare parts autogate sangatlah penting, jika autogate bermasalah boleh hanya menggantikan bahagian yang rosak dan tidak perlu setiap kali autogate bermasalah, kena tukar kepada sistem autogate baru. Sebab itu kami sentiasa menyimpan spare parts autogate untuk membantu mereka yang memerlukan.

 

Dnor Autogate Spare Parts Puchong

Dnor Autogate Spare Parts Puchong

 

We Provide Service Repair Autogate Arm

 

Kami banyak servis dnor autogate arm sebelah tidak berfungsi dan perlu digantikan. Perlukan penyelesaian autogate cepat, hubungi Kedai Autogate. Daripada pengalaman kami yang setiap hari kami servis baiki autogate tak boleh buka sebelah, selalunya ada masalah dengan autogate arm. Apa-apa pun kami akan lakukan pemeriksaan terlebih dahulu untuk kepastian masalah.

Kami menyediakan pelbagai sistem autogate berkualiti tinggi, dan di antara ini, kami sangat mengesyorkan jenama autogate KRON 929 Arm Autogate System. Ia terkenal dengan kebolehpercayaannya, harga autogate berpatutan, dan ketersediaan alat ganti yang mudah.

 

 

Untuk keterangan lanjut mengenai KRON Autogate System kami atau produk lain, sila hubungi di 018 – 207 9198.

Kami boleh membaiki sistem autogate anda hanya dalam 3 langkah mudah dan cepat.

Langkah 1 : Tangkap 3 – 5 gambar (Gate & Autogate Motor Sekali)

Langkah 2 : Whatsapp gambar dan alamat ke www.wasap.my/60182079198

Langkah 3: Juruteknik yang terlatih dengan membawa van penuh stok akan membantu

Jacky Pan
Call: 018 – 207 9198
Whatsapp: www.wasap.my/60182079198

Website: https://kedaiautogate.com
Youtube:
https://youtu.be/fm2Itj0BsgU